Archy on Teched Europe (Dutch)

20 mei 2005

Bloggen voor de Teched!

Er staat me een technisch beladen voorjaar te wachten! In juni naar Orlando om daar de Teched USA te bezoeken en dan in juli naar de RAI om daar alles nog even dunnetjes over te doen op de Teched Europe. Ik zou bijna van mezelf zeggen dat ik een geluksvogel ben, en misschien is dat ook wel zo, want wie, behalve een aantal sprekers, ziet die twee grote events bijna tegelijkertijd? Er zit natuurlijk wel een achterzijde aan die medaille, maar dat laat ik vooreerst nog maar even rusten. Voor nu staat op de agenda om de events voor te bereiden en te bloggen. Helemaal nog zonder blog ervaring heb ik er meteen maar twee gestart. Eentje in het Engels voor de Orlando trip en eentje in het Nederlands waar je nu op leest. In deze blogs wil ik mijn ervaringen en meningen delen. Hoop dus ook dat er af en toe iemand getriggerd wordt om op de "comments" knop te drukken.
Voor de Techeds zal ik me vooral richten op het ontwikkelproces en dus Team System en in deze blog probeer ik dat te doen richting "Inspiration Shared". Wie weet dat we in juli straks weten wat we hiermee willen bedoelen...
Kijk vooral ook op de blogs van de andere Teched bloggers (zie de links rechts). We proberen gezamenlijk het thema te belichten vanuit onze expertises en dat thema dan waar te maken.