Archy on Teched Europe (Dutch)

01 juni 2005

Nog een paar dagen

Over een paar dagen vliegen we weer de Plas over, naar Orlando. Ik ben het een en ander al aan het klaarleggen. Vooral de opladers niet vergeten, een verdeeldoos voor de grote hoeveelheid Europese stekkers die meegaan. DVD'tje uitzoeken voor onderweg. En vragen en verzoeken verzamelen van de collega's die we daarginder aan de ontwikkelteams kwijt kunnen.
Sander rekent voor je uit dat het inderdaad goedkoper is om naar USA te gaan. Vorig jaar was dat ook voor ons aanleiding om het te proberen, maar er was ook een andere reden: het is eerder en, omdat je van huis bent, een veel betere focus. Australie schijnt nog goedkoper te zijn, maar de jetlag die me vorig jaar vanuit San Diego al parten speelde (en alleen de zondag om te 'herstellen'), houdt me daar toch nog even ver van.
Als je wilt dat ik iets voor je uitzoek of vraag in Orlando, hoor ik het graag.