Archy on Teched Europe (Dutch)

04 juni 2005

Koffers ingepakt en klaar voor de reis?

Het was even spannend of ik wel naar Orlando zou gaan. Afgelopen woensdag wou ik opstaan van mijn stoel toen mijn rug dat tegenhield. Eerst leek het nog wel mee te vallen, maar een uurtje later toch maar naar huis voor een hotpack, paracetamol en vooral liggen. Donderdag werd het niet beter en vandaag kon ik zelfs de keuken niet meer halen (en die is niet zover weg...). Gelukkig kon ik terecht bij een manueel therapeut en die is me ongelofelijk wezen kraken, heeft een brede belt meegegeven en een stapel oefeningen. Toen het thuisfront nog overtuigen dat het wel goed zou komen. Ik vind het best wel spannend, want het zit nog niet helemaal goed. Lopen gaat nog erg zwaar en in het vliegtuig moet je toch een flink eind zitten/staan/zitten. Maar goed, aan de andere kant van de plas is een hotel met zwembad en gym en wie weet valt het allemaal toch nog mee. Alleen als het morgenvroeg helemaal niet gaat, cancel ik het alsnog en moet m'n collega alleen op stap.