Archy on Teched Europe (Dutch)

09 juni 2005

VPC images van de Team System beta beschikbaar

Op de Teched heeft het Team System team vandaag een DVD uitgegeven met de VPC's voor de beta-2 van VS2005. Deze VPC's zijn uitgebreid getest en geoptimaliseerd in VPC. Ik heb 1 copie gekregen, maar ik kan er misschien nog een paar regelen (en uiteraard kunnen we ook zelf schijfjes maken). Als je niet kunt wachten tot de Teched in de RAI, laat het me dan even weten.
Ik heb ook een boek bemachtigd over VSTS (Introducing VSTS beta edition). Dit boek is helaas niet te koop. Als je me snel laat weten dat je een exemplaar wilt van dit boek, dan zal ik proberen er een paar op te laten sturen naar Nederland.

2 Comments:

  • Ik ben op zich wel geinteresseerd in het boek voor VSTS. En de DVD met VPC images is ook welkom. Maar ik weet je te vinden als je terug bent ;)

    By Anonymous Anoniem, at 20:26  

  • Kijk, dat is een goede zaak. Kunnen we in iedere geval een echte image gebruiken.
    Hoe bevalt het verder daar?

    By Blogger Hassan Fadili, at 20:27  

Een reactie posten

<< Home