Archy on Teched Europe (Dutch)

05 juni 2005

Gearriveerd!

Die rug van me heeft wat te verduren gehad. De ergste stukken waren de trein naar Schiphol en het ruim een uur wachten bij de douane in Detroit. Verder verliep de reis prima. Geen onverwachte vertragingen of zware turbulenties. Met een flinke whiskey die we op de laatste etappe kregen nu aan het installeren op de hotelkamer. Onderweg naar het het hotel kwamen langs het Conference Center. Ik had gedacht dat het daar wel blauw gekleurd zou zijn, maar er was nog helemaal niets van te zien dat er morgen ruim 11.000 mensen komen inschrijven. Dat zal allemaal vanacht dan wel gebeuren. Eigenlijk helemaal nergens een bericht gezien van het gebeuren, op een reclamebord na; uiteraard met SQL Server 2005 en VS2005. Wat zal er deze week nog meer te beleven zijn?

3 Comments:

  • GOed te horen dat je rug het heeft uitgehouden. Ik weet zeker dat je er erg van zou balen als je niet naar Orlando kon. Als jij af en toe tijd vind om op je blog te schrijven, ga ik lezen!

    By Anonymous Anoniem, at 23:15  

  • Gelukkig maar dat je er bent zonder zware ries en zeker met je rug pijn. Ik had nog aan hje gedacht. Als hij maar door zijn rug niet zijn reis canceld!. Ik ben benieuwd als je terug bent wat je weer kan vertellen. Fijne dagen daar en vergeet niet te spreken met mlb. Hou deze blog bij dan kunnen we wat van je belevennis daar volgen.

    By Blogger Hassan Fadili, at 10:35  

  • Goed man! Waarschijnlijk ga je ons voor zijn met allerlei nieuwtjes, dus het zou zeker handig zijn dat je als voorbode voor ons, mortal .net-ers, kunt fungeren. Succes!!!

    By Anonymous Anoniem, at 16:31  

Een reactie posten

<< Home