Archy on Teched Europe (Dutch)

29 juni 2005

Nog een paar dagen

Het duurt nog maar een paar dagen voor de volgende Teched weer van start gaat. Ik ben ook nu weer m'n hoofd op het hol aan het brengen met alle mogelijke sessies en probeer er wederom een weg in te vinden. Voor de maandag en dinsdag ziet mijn agenda er wel geschikt uit, inclusief een interview met Steve Cook die bereid is te praten over hoe je een ontwikkelproces wordt beinvloed door het gebruik van Software Factories. We zijn er nu al een tijdje mee bezig en zien daar toch wat 'beren' op de weg. Erg benieuwd hoe hij daarover denkt. Verder hoop ik dat het gesprek met Vaskovitch ook door kan gaan. Ik ga sowieso naar zijn presentatie, maar met hem face-to-face kunnen praten over de toekomst ... lijkt me wel wat.
Ik zag dat het "feest" in Studio7 plaatsvindt. Ik zal dan wel een fossiel zijn, want ik ken het niet. Er staat dat je een partijtje pool kunt spelen en er veel plezier kunt beleven. Misschien dat iemand mij hierover kan inwijden in de 21ste eeuw?

1 Comments:

  • Studio 7 is de naam van de RAI-ruimte die ze voor de gelegenheid omtoveren tot feestzaal.

    By Anonymous Anoniem, at 07:30  

Een reactie posten

<< Home