Archy on Teched Europe (Dutch)

12 juni 2005

Teched USA: prima event!

Weer helemaal thuis en een beetje bij geslapen, kijk ik terug op een bijzondere Teched. Bijzonder niet alleen omdat het toch weer heel anders is om met Amerikanen over software ontwikkeling te hebben, maar vooral ook bijzonder omdat ik vooral in het begin erg veel last heb gehad van mijn rugproblemen. Hierdoor was het vooral erg moeilijk om aan het bureautje in de hotelkamer blogs te typen en/of mijn emails te verwerken. Morgen eerst maar eens aan het werk om de 317 mails van afgelopen week door te jassen. Geloof me, over een paar jaar (misschien wel <2) emailen we niet meer om contact te hebben. Dat zal zijn als een contactadvertentie plaatsen in de Telegraaf, en maar hopen dat degene die je zoekt net toevallig op die pagina/kolom/rij je berichtje ziet. Absurd.
Anyway, niet alles meegemaakt dus, maar wel genoeg om voldaan terug te kijken. Met de rug gaat het inmiddels weer zoveel beter dat zitten en schrijven weer mogelijk is. Ik zal later deze week mijn sessies gaan bespreken en andere bewetenswaardigheden van Orlando delen met jullie.